"Profesinis tobulėjimas naudojant inkliuzines metodologijas darželio vaikų su specialiais poreikiais ugdyme"

2022 m. gegužės 2-6 d. mūsų įstaigos direktorė Rasa Žemgulienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja Erika Štabokė, logopedė Rima Skiparienė, mokytojos Liudmila Truškė ir Asta Čeledinaitė dalyvavo Valencijoje (Ispanija) įsikūrusio ugdymo centro ESMOVIA rengiamuose kursuose "Profesinis tobulėjimas naudojant inkliuzines metodologijas darželio vaikų su specialiais poreikiais ugdyme". Šie kursai finansuojami programos Erasmus+ projekto lėšomis. Grįžusios kursų dalyvės pasidalino  projekto ir mokymų patirtimi su Klaipėdos lopšelio-darželio „Atžalynas“ ikimokyklinio, priešmokyklinio ir neformaliojo ugdymo mokytojais, auklėtojų ir mokytojų padėjėjomis, administracijos darbuotojais, ugdytiniais ir jų tėvais. Buvo surengtas forumas, kurio metu buvo rodoma padalinamoji ir metodinė video medžiaga gauta iš Erasmus+ projekto „Profesinis tobulėjimas naudojant inkliuzines metodologijas darželio vaikų su specialiaisiais poreikiais ugdyme“ Esmovia mokymų. Gegužės 16 d. neformaliojo ugdymo mokytoja, Asta Čeledinaitė Klaipėdos lopšelio-darželio „Atžalynas“ metodiniame pasitarime pasidalino Reggio Emilio metodika taikoma Ispanijos mokyklose su specialiųjų poreikių vaikais. Ikimokyklinio ugdymo mokytoja, Liudmila Požėrienė skaitė pranešimą „Profesinis tobulėjimas naudojant inkliuzines metodologijas darželio vaikų su specialiaisiais poreikiais ugdyme“. Pristatė Valencijos darželiuose taikomus Valdorfo ir M. Montessori sistemų elementus ir metodus. Klaipėdos lopšelio-darželio „Atžalynas“ pedagogai turėjo galimybę pamatyti video iš Ispanijos privačios katalikiškos mokyklos, išgirsti kokiais metodais ir būdais dirba mokyklos pedagogai. Direktorė, Rasa Žemgulienė pravedė lopšelio-darželio „Atžalynas“ bendruomenei susirinkimus, kuriuose pasidalino nauja metodine patirtimi ugdant vaikus turinčius specialiuosius ugdymosi poreikius. Buvo organizuotas susitikimas su Gerovės komisijos nariais, tėveliais auginančius vaikus, turinčius specialiuosius ugdymosi poreikius. Susirinkimo metu buvo pasidalinta „Sėkmių ir nesėkmių istorijomis“ (pritaikyta Erasmus+ projekto „Profesinis tobulėjimas naudojant inkliuzines metodologijas darželio vaikų su specialiaisiais poreikiais ugdyme“ patirtis). Direktorė, Rasa Žemgulienė metodinės patirties sklaida pasidalino su  Klaipėdos miesto ikimokyklinių įstaigų vadovais ir jų pavaduotojais, su socialiniais partneriais. Logopedė, Rima Skiparienė pasidalino projekte įgytomis žiniomis ir įspūdžiais patirtais Valencijoje su Klaipėdos ikimokyklinių įstaigų šiaurinio mikrorajono metodinio būrelio logopedėms ir Klaipėdos „Gilijos“ pradinės mokyklos pedagogais. Priešmokyklinio ugdymo mokytoja, Erika Štabokė skaitė pranešimą Erasmus+ projekto „Profesinis tobulėjimas naudojant inkliuzines metodologijas darželio vaikų su specialiaisiais poreikiais ugdyme“ Klaipėdos miesto priešmokyklinio ugdymo pedagogams, metodinio susirinkimo metu. Ikimokyklinio ugdymo mokytoja, Liudmila Požėrienė skaitys (2022 m. rugsėjis-spalis) Klaipėdos ikimokyklinių ugdymo įstaigų pedagogams pranešimą „Profesinis tobulėjimas naudojant inkliuzines metodologijas darželio vaikų su specialiaisiais poreikiais ugdyme“.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • DUK
  • Mokytojams
Naujienų archyvas