Klaipėdos lopšelis-darželis „Atžalynas“

Kviečiame susipažinti su Klaipėdos lopšeliu-darželiu „Atžalynas“

Kas yra Klaipėdos lopšelis-darželis „Atžalynas“?

Klaipėdos lopšelis-darželis „Atžalynas“ yra įstaiga,

kuri rūpinasi vaikų ugdymu.

Ugdymas yra užsiėmimas, kai vaikai mokosi:

  • kalbėti,
  • draugauti,
  • suprasti vienas kitą,
  • dainuoti,
  • piešti,
  • skaičiuoti,
  • pažinti raides,
  • stebėti,
  • pažinti naujus dalykus.

Klaipėdos lopšelį-darželį „Atžalynas“

vaikai pradeda lankyti, kai jiems yra 2 metai.

Nuo 2 iki 3 metų vaikai lanko

ankstyvojo amžiaus grupes.

Ankstyvojo amžiaus grupes lanko vaikai,

kurie dar yra labai maži.

Todėl šios grupės vadinasi Ankstyvojo amžiaus.

Klaipėdos lopšelyje-darželyje „Atžalynas“

yra 2 ankstyvojo amžiaus grupės.

3, 4 ir 5 metų vaikai lanko

ikimokyklinio ugdymo grupes.

Ikimokyklinio ugdymo grupes lanko vaikai,

kurie yra šiek tiek vyresni.

Čia jie mokosi naujų dalykų.

Tokios grupės yra 6.

5, 6 ir 7 metų vaikai lanko

priešmokyklinio ugdymo grupes.

Tokios grupės yra 2.

Priešmokyklinis ugdymas yra privalomas.

Jis trunka 1 mokslo metus.

Čia vaikai ruošiasi mokyklai.

Baigę priešmokyklinio ugdymo grupę

vaikai išeina į mokyklą.

Klaipėdos lopšelyje-darželyje „Atžalynas“ dirba:

  • mokytojai,
  • kiti darbuotojai, pavyzdžiui, virėjai.

Klaipėdos lopšelis-darželis „Atžalynas“ dirba:

  • pirmadienį nuo 7:3­0 valandos iki 18 valandos,
  • antradienį nuo 7:3­0 valandos iki 18 valandos,
  • trečiadienį nuo 7:3­0 valandos iki 18 valandos,
  • ketvirtadienį nuo 7:3­0 valandos iki 18 valandos,
  • penktadienį nuo 7:3­0 valandos iki 18 valandos.

Klaipėdos lopšeliui-darželiui „Atžalynas“ vadovauja

direktorė Rasa Žemgulienė.

 

Su direktore susitikti galite:

  • antradieniais nuo 9:00 valandos

iki 12:00 valandos,

  • trečiadieniais nuo 9:00 valandos

iki 12:00 valandos.

 

Jeigu turite klausimų, galite paskambinti telefonu.

Darželio telefono numeris yra +370 46 497 915.

 

Lopšelio-darželio adresas yra

Panevėžio gatvė 3, Klaipėda.

Tekstą parengė: Rasa Polikevičiūtė-Kirtiklienė

Tekstą vertino: Ernesta Protasova

Teksto vertinimą koordinavo: Paula Stašaitienė

 

 

 

 

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • DUK
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00—08.45
  • 2. 08.55—09.40
  • 3. 09.50—10.35
  • 4. 11.05—11.50
  • 5. 12.00—12.45
  • 6. 12.55—13.40
  • 7. 13.50—14.35
  • 8. 14.45—15.30